Sportskola Inomhus

VÄLKOMMEN TILL SPORTSKOLA INOMHUS ETT NYTT ÄVENTYR FÖR DITT BARN!

Äntligen är det dags för vår fantastiska Sportskola Inomhus, och vi kan knappt vänta med att välkomna ditt barn till vår nya, toppmoderna idrotts- och gymnastikhall i Nacka Strand!

Startdatum: Lördagen 19 oktober Slut: Lördagen 7 december

Plats: Cylindervägen 4, Nacka Strand Avgift: 1500 kr i priset ingår: vår snygga buff, guldmedalj, diplom och överraskning.

Åldersgrupper:

Barn 3-5 år: Kl. 09.30
Barn 5-8 år: Kl. 10.30

(Denna grupp är uppdelad i två grupper)

Vi vet att rörelse är avgörande för barnens utveckling och välbefinnande, och i vår nya inomhushall har vi möjlighet att erbjuda en ännu större variation av roliga och lärorika aktiviteter än vad vi kan göra utomhus.

🔹 Vad kan ditt barn förvänta sig? 🔹

• Fartfyllda hinderbanor som utmanar både kropp och sinne.
  • Kreativa gymnastikövningar som bygger styrka och smidighet.
  • Spännande bollspel och bollkoll som utvecklar koordinationsförmåga och lagarbete.
  • Friidrott i kombination med idrottsinspirerande lekar som gör varje lektion unik och engagerande.

Jag, Fröken-Linda, håller i Sportskolan tillsammans med Jerker. Med passion för idrott och över 20 års erfarenhet som idrottslärare och grundare av Barnens Sportskola, ser jag fram emot att inspirera ditt barn att upptäcka den glädje och energi, jag själv fått som barn. Läs mer om mig HÄR.

🌟 Specialerbjudande: Vi är så övertygade om att ditt barn kommer älska vår sportskola att vi erbjuder en pengarna tillbaka-garanti. Om ni av någon anledning inte är nöjda, eller om något kommer emellan, får ni hela anmälningsavgiften tillbaka – utan krångel!

Vi ser fram emot att välkomna er till en ny säsong fylld av rörelse, glädje och äventyr. Inga förkunskaper krävs!

Vill du veta mer om lektionsuppläggen för SPORTSKOLAN INOMHUSKlicka HÄR