Häng med på en oförglömlig kväll fylld av skräck och äventyr när vi bjuder in barn och vuxna till spökvandring lördagen 19 oktober vid Hammarbybacken. Fröken-Lindas elever vid Anna Whitlocks gymnasium anordnar spökvandringen. Alla intäkter går oavkortat till elevernas klasskassa. Eleverna i TE23DC meddelar att spökvandringen kommer att vara både en läskig och skrämmande upplevelse. Aktiviteten lämpar sig från 4 års ålder upp till 12 år.

Det blir både en livligt och läskigt i skogen vid  Hammarbybacken, då skogen förvandlas till ett hemviste för spöken, zombies och andra otäcka varelser. Barnens och även föräldrarnas mod kommer prövas när vi tar er med på ett hisnande äventyr genom det okända i Halloweenmörkret.

Spökvandringen riktar sig främst till barn från 4 års ålder och uppåt, men vi låter varje vårdnadshavare bedöma om era barn är redo för denna skräckinjagande resa. Kom gärna utklädda och visa hur läskiga ni kan vara, kanske är det så att ni lyckas skrämma iväg varelserna i skogen till sist.

Efter spökvandringen bjuder Barnens Sportskola alla barn på korv med bröd. Grillen vid Hammarbybackens barnbacke, kommer att vara tänd hela kvällen om ni vill ta med något eget att äta.

När: Lördagen 19 oktober, klockan 18.00-20.00
Var: Hammarbybackens barnbacke

Kostnad: 70 kr/barn

image
Spökvandring med Barnens Sportskola som anordnas av Fröken Lindas mentorselever vid Anna Whitlocks gymnasium. Alla intäkterna går till klasskassan.