Nu är det klart, vi startar sportskola inomhus, start lördagen 19 oktober. Vår Friidrottsskola utomhus avslutas i oktober och direkt Friidrottsskolan utomhus är slut, fortsätter vi med sportskolan inomhus, vilket jag ser såå framemot. Äntligen har jag hittat den perfekta idrottshallen som ger mig möjligheten att skapa en riktigt bra sportskola. I idrottshallen finns allt för att skapa roliga, varierande och lärorika lektioner för ditt barn.

Nu flyttar vi in och jag tar självklart med mig, mitt engagemang och kunskap till sportskolan inomhus, för det här är min passion: Att lära ditt barn finna glädjen i idrotten, precis som jag fått i barndomen.

Vår sportskola inomhus är för barn från 3 års ålder och någon övre gräns finns inte. Sportskolan kommer att hållas i en nyöppnade och nybyggd idrott-, och gymnastikhall i Nacka strand. Här kan ni läsa mer om vår SPORTSKOLA INOMHUS

För att inte missa när vi öppnar anmälan-prenumerera på vårt nyhetsbrev HÄR